Veebipoe tingimused
Käpafit OÜ e-poe tingimused
1. Üldsätted
1.1. Käesolevad Käpafit OÜ, registrikood 16887910 (edaspidi Müüja) e-poe tingimused (edaspidi Tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi Ostja), kes kasutavad Käpafiti e-poodi (edaspidi e-pood) ja tellivad e-poest kaupu (edaspidi Kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu-müügilepingu (edaspidi Müügileping).
1.2. Käesolevad tingimused kehtivad kõikide kaupade müügile Käpafit OÜ, registrikood 16887910, (edaspidi Müüja) e-poes.
1.3. Müüja jätab endale õiguse muuta Tingimusi ja hindu ette teatamata. Kehtivad tingimused on avaldatud Müüja e-poe veebilehel.
1.4. E-poes tellimuse esitamisega kinnitab Ostja, et on Tingimustega tutvunud ja nõustub nendega.
2. Tooted ja hinnad
2.1. Kauba hinnad on märgitud eurodes ja sisaldavad kehtivat käibemaksu. Hinnale lisandub tasu Kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
2.2. Müüjal on õigus teha muudatusi Kauba valikus, hindades ja kampaaniates ilma ette teatamata.
2.3. Kui tellitud Kaupa ei ole võimalik tarnida seoses Kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitab Müüja sellest Ostjat esimesel võimalusel ning Müüja tagastab Ostjale tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul Müüja teate saatmisest.
3. Tellimuse esitamine ja tasumine
3.1. Tellimuse esitamiseks tuleb valida e-poes Kaup, lisada see ostukorvi ja järgida juhiseid tellimuse vormistamiseks.
3.2. Tellimuse eest saab tasuda pangalingi kaudu, krediitkaardiga või muul e-poes toodud makseviisil. Pärast tellimuse tasumist saadetakse Ostjale kinnitus e-posti teel.
3.3. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.
4. Kauba kohaletoimetamine
4.1. Kaup tarnitakse hetkel vaid Itella Smartposti kaudu. Kauba kohaletoimetamine toimub tavapäraselt 3-5 tööpäeva jooksul alates Müügilepingu jõustumisest. Järsult suurenenud pakimahtude või ootamatute tehniliste tõrgete korral võib juhtuda, et tarneaeg pikeneb.
4.2. Tarne eest tasub Ostja vastavalt e-poes välja toodud kohaletoimetamise hinnale.
4.3. Paki teise riiki saatmise osas tuleb võtta ühendust e-posti teel k2pafit@gmail.com või kirjutades Müüja Instagram’i kontole @K2pafit.
5. Kauba vastuvõtmine ja tagastamine
5.1. Ostja on kohustatud tellitud Kauba pakendi ja sisu üle vaatama kohe pärast selle kättesaamist. Kui Ostja on Kauba tellinud pakiautomaati, tuleb Kaubale järele minna esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 3 (kolme) päeva jooksul Kauba jõudmisest pakiautomaati, kuna Kaup on piiratud realiseerimistähtajaga.
5.2. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti 14-päevane taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas Kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev.
5.3. Müüjal on õigus taganeda Müügilepingust, tagastada Ostjale ostuhind ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui Kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla Kauba turuhinna.
6. Andmekaitse ja konfidentsiaalsus
6.1. Müüja kinnitab, et Ostja isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks.
6.2. Müüja ei edasta Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud teenuse osutamiseks vajalikul määral (nt pakiautomaatide teenuse osutajale).
6.3. Müüja saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
7. Vastutus ja vaidluste lahendamine
7.1. Ostjal on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele, sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav Kaup.
7.2. Kiiresti rikneva või vananeva Kauba ilmnevate mittevastavuste eest vastutab Müüja realiseerimistähtaja ulatuses. Ostja kohustub Müüjat teavitama toodete mittevastavusest koheselt Kauba kättesaamisel ja selle avastamisel, aga mitte hiljem kui 24 tunni jooksul.
7.3. Kui Kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui Kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik Müügilepinguga kaasnenud tasud.
7.4. Müüja ei vastuta muuhulgas:
7.4.1.tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mistahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse või takistuste eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
7.4.2.Kauba puuduste eest, mis on tekkinud transpordi käigus;
7.4.3.Kauba puuduste eest, mis on tekkinud pärast Kauba üleandmist Ostjale;
7.4.4.Kauba puuduste eest, mis on tekkinud Kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu;
7.4.5.Kauba puuduste eest, mis on tekkinud seetõttu, et Ostja ei ole Kaupa selle pakiautomaati jõudmisest arvates 3 (kolme) päeva jooksul ära toonud.
7.5. Ostja ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused püüavad pooled lahendada läbirääkimiste teel. Kui ostjal on Müüja osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile k2pafit@gmail.com või helistada telefonil: +372 56281905. Kui Ostja ja Müüja kokkulepet ei saavuta, on Ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste Komisjoni või kohtu poole.
8. Käpafit toodete edasimüümine
8.1. Käpafit toodete müümise õigused kuuluvad vaid Käpafit OÜ-le ja on autoriõigustega kaitstud. Käpafit lehel olevate toodete edasimüümine ilma Käpafit OÜ loata on keelatud. Kui soovite Käpafit toodete edasimüüjaks hakata, siis võtke ühendust e-posti teel k2pafit@gmail.com.